.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر 4 میلیاردی متخلفین در ماه رمضان

شمال نیوز: مهدی عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با بیان این مطلب گفت: در طرح نظارتی ویژه رمضان که از 19تیر ماه شروع و تا پایان رمضان ادامه داشت واحد های متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی گفت : در این طرح بازرسان اداره صنعت ، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در سراسر استان از واحد های صنفی بازرسی نموده و با متخلفین برخورد می کردند و در صورت لزوم در محل وقوع تخلف به تخلفات رسیدگی می شد .
این مقام قضائی تعزیرات حکومتی مازندران افزود : از ابتدای این طرح تاکنون 2 هزار و 127 واحد متخلف شناسائی و به تعزیرات حکومتی معرفی و 1 هزار و 934 واحد متخلف تعزیر شدند .
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد : متخلفین در این مدت به مبلغ 4 میلیارد و 654 میلیون و 552 هزار و 871 ریال جزای نقدی محکوم شدند .
مهدی عباسی هم چنین خاطر نشان کرد : در این طرح نیز 107 واحد متخلف قنادی و عرضه کنندگان حلیم شناسائی که از این تعداد 102 واحد به مبلغ 62 میلیون 670 هزار و 500 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران نیز از برخورد قاطع تعزیرات حکومتی با عرضه کنندگان خارج از شبکه آرد در استان خبر داد و گفت : در دوماهه اخیر بالغ بر 189 فقره پرونده دریافت که از این تعداد 164 فقره مختومه و متخلفین این بخش نیز به مبلغ 396 میلیون و 189 هزار و 239 ریال جزای نقدی و بعضا قطع خدمات دولتی ، نصب پارچه تخلف و تعطیلی واحد محکوم شدند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.